Bezorging en levertijd
-
1. Levertijd
We doen we er alles aan om het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Houd rekening met 1 tot 7 dagen, we zijn hierin altijd afhankelijk van onze transporteur. Gezien producten vaak afkomstig zijn van verschillende leveranciers, kunnen de levertijden tussen producten in een bestelling verschillen. Afhankelijk van het product kan de levertijd variëren van de volgende werkdag in huis, enkele dagen tot 7 dagen. Houd daarom je track & trace code goed in de gaten.
Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met de leveringsinformatie en een tracking link waarmee je je pakket online kunt volgen.
Houd er rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de tracking link werkt. -
2. Bestelling volgen
Volg je bestellingNa je bestelling houden we je op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces. Je ontvangt een mail met daarin een track en trace code. Met deze code kan de bestelling gevolgd worden.
-
3. Verzendopties
Wij versturen de bestellingen van onze klanten met verschillende transporteurs, afhankelijk van het soort product en de grootte van de bestelling selecteren we de juiste transporteur. Als klant hoef je hier niets voor te doen.
Ontvang je meerdere trackingsnummers? Dat betekent dat jouw levering uit meerdere dozen bestaat. -
4. Niet thuis, wat nu?
Onze transporteurs zullen zo mogelijk altijd proberen het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer dat niet lukt zullen ze het op een later moment opnieuw proberen. De transporteur laat altijd een bericht achter met verdere informatie. Je kan dan een nieuwe leverafspraak plannen.
-
5. Ik heb nog niets ontvangen
Heb je nog niets ontvangen? Controleer dan altijd eerste de Track & Trace code. Het kan voorkomen dat jouw bestelling vertraging op heeft gelopen bij de transporteur. Staat de status van jouw bestelling op bezorgd? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk bij één van je buren (overburen zijn ook buren) afgegeven.
Is jouw pakketje écht zoek, geeft de Track & Trace code geen verdere informatie en is de levertermijn met minstens 1 werkdag overschreden? Neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het verder voor je uit! -
6. Incomplete bestelling
Hoe voorzichtig wij onze producten soms ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het pakket of de producten tijdens het transport schade oploopt. Maak in een dergelijk geval direct foto’s van de beschadigingen aan het pakket en eventueel aan de producten in het pakket en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We komen samen tot een passende oplossing!
-
7. Leveren jullie ook in het weekend?
Ja wij leveren ook op zaterdag. Na je bestelling houden we je op de hoogte over de levering. Je ontvangt een mail met daarin een track en trace code.
-
8. Leveren jullie ook 's avonds?
Nee wij leveren doordeweeks en op zaterdag overdag. Ben je overdag niet thuis? Dan zal onze transporteur altijd proberen op het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dat niet lukt, zullen ze het op een later moment nog eens proberen. Uiteraard denken wij graag met je mee, neem contact met ons op als je vragen hebt over leveringen.
-
9. Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wil je je bestelling niet thuis laten afleveren, bijvoorbeeld omdat het een cadeautje is? Neem dan contact met ons op, wij denken graag met je mee!